Truck en Trailerservice Eeckhout Cardoen staat sinds 1995 bekend als servicepunt voor elke vrachtwagen, oplegger en bedrijfsvoertuig. Voor onze vestiging in Ooigem zoeken we een administratief medewerker.
Hoe ziet een gemiddelde werkdag eruit?
- Je bent het klankbord voor onze klanten. Onthaal zowel aan de balie als aan de telefoon.
- Je volgt mee de flow van afspraak tot facturatie. Je informeert de klanten over leveringstermijnen.
- Encodering van werkorders. Facturatie.
- Je maakt offertes op, voert bestellingen in het systeem en informeert de klanten over leveringstermijnen
Wie is onze ideale collega?
- Je hebt minstens een eerste ervaring in automotive
- Je bent commercieel, werkt graag in team en focust tevens op jouw prioriteiten.
- Je spreekt vloeiend Nederlands en kan je ook in het Frans uitdrukken.
- Je draagt klantgerichtheid hoog in het vaandel en zoekt telkens naar de beste oplossing voor beide partijen.
- Je hebt een praktische kennis van Outlook en Excel.
- Je kan zelfstandig werken en neemt initiatief.
Je denkt in oplossingen en stelt verbeteringen in processen voor waar nodig
Je bent beschikbaar op zaterdagvoormiddag 8u-12u (1 week werken, 1 week thuis – vrije nm in de week)
Waarom zijn wij de ideale werkgever?
- Je komt terecht in een familiale werkomgeving (leuke sfeer, vlakke structuur, bedrijf in volle groei…)
- Je oefent een boeiende job uit vol afwisseling
- Loon bespreekbaar naar gelang voorkennis en capaciteiten
- Maaltijdcheques 7€/gewerkte dag + Ecocheques 250€/jaar
- doorgroeimogelijkheden